Bayramda Boş Durmadık. Konya – Aksaray – Niğde…

Bu yazıyı paylaş...Share on Facebook0

Yoğun bir iş temposunun ardından, Ramazan bayramı gibi kısa ve öz bir tatili havalar da iyi gidiyorken ziyan etmek istemedik ve kendimizi attık yollara.

Uzun zamandan beri merak ettiğim bir kaç bölgeyi harita üzerinde inceledikten sonra, bu kısa tatilde kendimizi fazla yormadan ve riske girmeden bu rotayı gerçekleştirelim istedik.

Onca motor sever arkadaşımın arasında bayram tatilini benimle geçirebilecek durumda olan tek kişi Cumhur arkadaşımız olduğundan, istemeden de olsa bu yola Onunla çıkmak zorunda kalmıştım. Şaka tabi. Severim kendisini :)

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (1)

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (2)

Ereğli – Ankara yol manzaraları

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (3) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (4) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (5) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (6)

Tuz Gölü’nün bu manzarası karşısında dayanamıyor ve kısa bir mola veriyoruz.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (7) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (8)

Meşhur, Hasan Dağı ( Aksaray )

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (9) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (10)

Ihlara’ya giderken, Yaprakhisar Köyü.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (11)

Bu köy gerçekten doğa harikası. Burada çok zaman kaybettiğimizden, kendimize güvenli bir yer bulup kamp kuruyoruz.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (12) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (13) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (14)

Çadırımızın manzarası

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (15)

Sabah kahvaltısı için ateşimizi tekrar şenlendiriyoruz.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (16) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (17)

Yaprakhisar’ın tepeden son görüntüleri.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (18)

Ve, Ihlara Vadisi.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (19) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (20) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (21)

Anlatılmaz, yaşanır!

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (22) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (23)

Tipik tatilci pozları. “Geldik, buradayız” Olmazsa olmazlardan.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (24) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (25)

Aksaray – Niğde arası köy manzaraları ( Çiftlik )

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (26) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (27) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (28)

Bu yollara motor kurban.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (29) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (30)

Niğde, Fertek Evleri.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (31)

Niğde’de kısa bir mola verip çayımızı içtikten sonra, akşama konaklamayı düşündüğümüz Meşhur Meke Krater Gölü’ne doğru yola çıkıyoruz.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (32) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (33) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (34)

Bu da ne böyle? Göl değil, yağmur suyu birikintisi. Abi kurumuş buralar!
Beklediğimiz şey bu değildi. Valla, dergilerde çok daha farklı görünüyordu. Büyük hayal kırıklığı içinde, burada kalamıyacağımızı anlıyor ve Karapınar’a doğru yola çıkıyoruz.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (35)

Cumhur ağlamak üzere. Nedenine gelince, Karapınar’da da istediğimizi bulamıyoruz. Burası tam bir hayalet kasaba. Tek çaremiz artık Konya.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (36) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (37)

Aslında bu görüntüler bize yakışmıyor. Delikanlı adam otelde kalmaz ama ne yapalım işte :)

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (38)

Abicim, biz Ereğli’den kaçıyoruz, Ereğli’de bize kaçıyor iyi mi? Ahmet Abimiz bizi burada yakalıyor. Dayanamadı hasretimize tabi :)

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (39)

Kuyumcu Ahmet Kuyum peşinde :) Abi, tatildeyiz artık bırak şu işleri.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (40) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (41) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (42) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (43)

Konya’ya gelip de Mevlana’yı ziyaret etmeden gitmek olmazdı doğrusu.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (44) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (45)

Tarihi, Obruk Köyü.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (46) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (47) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (48) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (49)

“Bu da ne?” demeyin. Bu arkadaşların hepsi Yamaha’cı :)

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (50) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (51)

Burada Yamaha hakkında bol bol bilgi alma fırsatımız oldu tabi. Eee işi sahibinden öğrenmek bir başka oluyor.
Biz de Türk insanı ve kültürü hakkında Japon halkını bilgilendiriyoruz.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (52)

Cumhur arkadaşımız da BMW’yi tanıtma aşamasında.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (53)

Gelelim asıl konumuz olan turizme. Obruk Meteor Çukuru.
Bu gölün dibi yok diyorlar. Ne kadar doğru bilinmez, ama Japonlar geldiyse vardır bir hikmeti diyoruz.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (54) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (55)

Han içi hatırası.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (56) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (57) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (58)

Yollar o kadar düz o kadar düz ki, baygınlık geçiriyoruz. Ahhhh Hayabusa ahh!

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (59) konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (60)

Kupkuru havada buluyorum abi…

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (61)

ŞOK! ŞOK! ŞOK Haber!
Cumhur’un motor yıkarken ki ilk görüntüleri.

konya-aksaray-nigde-motor-gezisi (62)

Ve yolculuğumuz burada sona eriyor.

Valla dop dolu bir Ramazan tatili geçirdik diyebiliriz. Görüntüler de her şeyi anlatıyor zaten.

Gelemeyen dostlarımız için gerçekten üzülüyorum :( Umarım bir dahaki sefere aramızda Sizleri de görürüz.

Herkese bol motorlu günler!

The following two tabs change content below.