Kategori Gittiğim Yerler

Güzeldere Enduro Club Motosiklet Festivali – Bölüm (2)

Madem biz hızlı gidemiyoruz; o zaman yavaş gideriz.
Gerçi bizim yavaş gitmemiz birinci olmamıza hatta ikinci ya da üçüncü olmamıza da yetmiyor. Çünkü adamlar gitmiyor duruyorlar abicim.

guzeldere-enduro-club-motosiklet-festivali-bolum-2 (1)

Burada Volkan abicim baya çamura yatsa da, Yasin mücadeleyi kazanıyor

Devamını oku

Güzeldere Enduro Club Motosiklet Festivali – Bölüm (1)

Güzeldere Şelalesi Enduro Motor Clubu nün düzenlemiş olduğu bu festivale, şiddetli yağmur dolayısı ile biraz geç katılıyoruz, ama katıldığımıza da değmedi değil doğrusu.

1.gün: Bahadır, Sezgin, Ahmet, Tümer ve Ben “Cem”.

Toplam beş tane XT ama bir tanesi arızalanıyor ve yola otomobil ile devam etmek zorunda kalıyor. Bilin bakalım kim? “tabii ki Tümer”

Dakika 1, gol 1. Bu Capanord’u bir yerden tanıyorum ama nereden? Abicim bu benim ilk göz ağrım yahuuu! Bak kokumu almış gelmiş buralara 🙂

guzeldere-enduro-club-motosiklet-festivali-bolum-1 (1)

Devamını oku

Yaaylalar… Yaylaalar…

Bazı arkadaşlarımızın, mecburiyet dedikleri protokol düğününde bulunmak zorundalıklarından dolayı “böyle bir cümle var mı?” neyse anladınız siz onu…

Bu muhteşem yayla gezintilerinden mahrum kalmanın vermiş olduğu üzüntüyü, izledikleri bu görüntülerden sonra yüzlerinden okuyabilirsiniz.

Geziye, Cumartesi günü çalıştığımdan dolayı saat 17:00’den sonra katılmak zorunda kalıyorum.
Tabi o saate kadar Tümer Bey Abimiz boş durmamış, bizim için baya görüntü kaydetmiş. Ben o saatler arası ile ilgili pek yorum yapamıyorum. Bu sebepten dolayı Tümer, sarı renkli yazılarla gezinin kendisine ait bölümünü anlatıyor. “ben de baya bir şey kaçırmışım doğrusu”

Cem KIRMACIOĞLU gururla sunar…

yaylalar-yaylalar (1)

İşte gezi rotamız. Bundan sonrasına bakmanıza gerek yok sanırım. Hani ağzınız falan düşer ya, ondan 🙂

Devamını oku

Bozhan’ın Kaleminden Datça Marmok

“Datça anlatılmaz, Yaşanır” der, Datça’lılar ve Datça’da yaşayanlar.

Değerli Dostlar, 13 yıldır yaz tatillerinin büyük kısmını Datça’daki sevimli yazlığımızda geçirmeye gayret ederim. Küçük, huzurlu, sessiz, fazla gece hayatı olmayan ve nüfusunun genelinin emeklilerden oluşması ve yolunun uzak olduğu düşüncesi sebebi ile fazla turizm rağbeti görmediği için, dinlenme olgusunun doruğuna varılabilecek bir yerdir Datça. Bitmeyen tatlı sert rüzgarı sayesinde nemin sıfır olması 100% oksijeni ile onu Dünya litaratürüne sokmuştur.

Ailem yazlarını Datça’da geçirmesi ve Marmok’un düzenlediği motorsiklet festivalinin Dünya’nın en güzel 10 koyu arasına girmiş Mavi bayraklı Datça merkezine 20 km uzaklıktaki Aktur Tatil Sitesin’de yapılması beni bu yolculuğa iten sebeplerdi. Sağ olsun değerli kardeşim Fatih, bunca işin gücün ve sıkıntının arasında kendine bir mola vererek beni yalnız bırakmadı.

bozhan-in-kaleminden-datca-marmok (1)

Devamını oku

Yeni Bir Bölüklü Gezisi

“Boş zamanlarınızda ne yapıyorsunuz” deseler, Bölüklü ye çıkıyoruz deriz herhalde 🙂
Ama şunu içtenlikle söyleyebilirim ki, her yeni bir Bölüklü, daha bir güzel ve keyifli geliyor insana. Bir de ayrı ayrı mevsimlerde, doğanın ayrı renkleri içerisinde olunca bu geziler, deymeyin keyfimize…

Ekip bu sefer sağlam. Gürkan Hocam dar zamanda bize eşlik ediyor. Bu arada nice yıllara diyelim hocam. Yaş kaç oldu pardon 🙂
Yunus, Hocam ve Ben Bozhan ile Ferhat’ı bekliyoruz. Biraz geç kaldılar…

yeni-bir-boluklu-gezisi (1)

Devamını oku

Sünnet Gölü Motor Gezisi – Bölüm (2)

sunnet-golu-bolum-2 (1)

Fazla gürültü yapmış olacağız herhalde ki, Osman Bey Amcamız rahatsız olmuşlar. “Çocuklaaar! topunuzu başka yerde oynayın yoksa patlatırım” diye bizi tehtit ediyor. “Hooop abicim! rahatsız oluyorsan eve gideceksin” 🙂

Devamını oku

Sünnet Gölü Motor Gezisi – Bölüm (1)

Nereden, nereye….

Bundan yaklaşık bir ay önceden planlarını yaptığımız bu gezide öncelikle, “Aman efendim yağmur yağıyor ıslanamam şimdi, gerek yok bunlara…” diyerek bizi eken arkadaşlarımıza sitemlerimi bildirir, bu fotoğraflara bakıp neler kaybettiklerini görmelerini isterim.

Neyse gelelim asıl mevzuya…

İlk başta Akçakoca’ya kadar peşimizi bırakmayan yağmur bizi biraz üzse de, azmimizin mükafatı olarak mükemmel bir hafta sonu geçirdiğimi söylemek isterim. Gelemeyip göremeyenler, vaz cayıp ekenler, elbetteki o ortamı tadamayacaklar ama en azından fotoğraflarına bakarak bu güzelliklerden mahrum kalmasınlar diyorum. Gürkan Hocam, sözüm meclisten dışarı, sen beni anlıyorsun.

sunnet-golu-bolum-1 (1)

Hakan Kardeşim sağolsun bizi kırmadı. Kendisi asker arkadaşımdır. Yani aynı benim gibi sözünün eridir. Geleceğim der, gelir. O öyle yağmur falan pek takmaz yaniii

Devamını oku

Yılın Pikniği

Yılın Pikniği …

Ben her ne kadar bu organizasyonda bulunamasam da, kabul etmek gerekir ki bu senenin en güzel etkinliği diyebiliriz. Zaten fotograflar da bunu ispatlıyor. Hocam braaaavoooo!

yilin-piknigi (1)

Hanımlar! Hani kasklarınızı göremiyorum… Yoksa siz arabayla mı gittiniz?
Ayy pardon unutmuşum, yeni adaylar vardı değil mi 🙂

Devamını oku

Ah Filip Ahhh!

Geçmiş zamanlardan bir gün, hava güzel ve baharla beraber içimizde yeşeren motosiklet coşkusu ile attık kendimizi dağ yollarına. Teşkilat sağlam. Bütün usta at binicileri burada.

Keçi yollarını takip ederek; Radar, Soğanlısu, Kandilli, Köseağzı, Balıköyü…

ah-filip-ahhh (1)

Devamını oku

Osman Dostumuza Mutluluklar…

İşte yeniden beraberiz…

Yaz sezonu sadece motosiklet için değil, aynı zamanda evlenecek olanlar için de hareketli bir dönem. Bir de işin içine hem düğün hem de motor girince, durum daha bir keyifli hale geliyor.

İşte Osman arkadaşımız da böyle bir günde giriyor dünya evine ve biz bu mutluluğu yaşarken O’nu yalnız bırakmıyor, bütün zevkinin içine ediyoruz 🙂 Şaka tabiii. Değil mi Osmancığım?

Şimdi bu mutlu günün görüntülerine bakalım. Tabi ben burada baya bi kokteyl yaptım ama yakıştı doğrusu.
Bu resimleri, Osman arkadaşımızı karşılama törenine çıkmadan önce Merve Altı mevkiinde motorize ekibi beklerken çektim. Yanii anlatmak istediğim şey şu ki… O kadar bekledim yani bravooo!

osman-dostumuza-mutluluklar (1)

Devamını oku